سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارادتمند شما عشق عروسک هستم

 

thk;,\h\

 

اسباب بازی شخصیت کارتونی

امروزه خرید عروسک و اسباب بازی یکی از ملزومات هر خانواده ای است که نه تنها گریزناپذیر است بلکه یکی از لذت های پدر و مادرها هم به شمار می رود. دالیدل و دالیپدیا یکی از معدود منابعی است که خود را وقف این مهم کرده است. دالیدل به عنوان اولین و تنها مجله عروسک ایران و جهان شناخته می شود که به موضوعات مختلف عروسکی می پردازد. بانک مقالات دالیدل مهم ترین منبع خانواده ها و حتی پژوهشگران است. امروزه می توان گفت که اکثر خانواده های ایرانی دالیدل را به عنوان نخستین مرجع و منبع خود در خرید فیگور فانکوپاپ توی استوری و شخصیت های داستان اسباب بازی هامی دانند.

اسباب بازی سگهای نگهبان

همان گونه که در فیلم اسباب بازی سگهای نگهبان در نماشا دیدید، اسباب بازی سگهای نگهبان متحرک هستند و خیلی بامزه و نمکی هستند. در بسته سگهای نگهبان 3 شخصیت از سگهای قهرمان پاپاترول حضور دارند که هر سه متحرک هستند. هر کدام از سگها راه می روند و دم خود را تکان می دهند. همچنین برای دشمنان خود نیز واق واق هم می کنند. جال تر اینجاست که بدون باتری هم صدادار هستند و می توانند واق واق کنند. صدای سگ ها خیلی کیوت و بامزه است.

دالیدل کار قشنگی کرده است و در این بسته یک عروسک سگ مارشال را که خیلی بزرگتر است هم به عنوان هدیه به این بسته اضافه کرده است اما به قیمت آن چیزی اضافه نکرده است !!! اگر دوست داشتید این بسته رو بخرید حتما به سایت دالیدل مراجعه فرمایید. کافی است دالیدل رو توی گوگل جستجو کنید.

 

fk jk

 

اسباب بازی بن تن

پسر بچه هایی که باید روزی مرد شوند و قهرمان زندگی خودشان و خانواده شان شوند، از کودکی باید تمرین قهرمان بودن کنند. بازی با اسباب بازی های قهرمانی به کودکان امکان خیال پردازی و تصور خود به عنوان یک قهرمان را می دهد. اکشن فیگور و اسباب بازی بن تن نیروی بیگانگان به بچه ها در خیال پردازی های کودکانه شان کمک زیادی می کند. آنها نه تنها با این اسباب بازی سرگرم می شوند بلکه مانند یک قهرمان در ذهن خود کارهای سخت را به آسانی انجام می دهند  .

محبوب ترین و پرطرفدارترین اسباب بازی بن تن همین ساعت می باشد. ساعت اسباب بازی بن تن یکی از جذاب ترین اسباب بازی هایی است که بچه ها همیشه به دنبال آن هستند.

 

اسباب بازی توی استوری

 

toy story

 

اسباب بازی بازلایتر و عروسک بازلایتر یکی از ربات هایی است که بازی با آن به کودک شخصیت می دهد. کودک در اثر بازی با این اسباب بازی ها خود را در نقش قهرمان می بیند و تمرین قهرمان بودن می کند. زیرا او روزی باید قهرمان زندگی خود شود. شاید او الان در سنین پایین نتواند در نقش یک قهرمان باشد ولی می تواند قهرمان بودن را تمرین کند و درباره آن رویاپردازی کند. بنابراین بازی با چنین اسباب بازی هایی به او کمک می کند تا خود را برای ایفای نقش قهرمان در آینده کمک می کند.

در کنار شخصیت باحال و جذاب بازلایتر شخصیت دیگری نیز حضور دارد که می تواند گفت نقش اول انیمیشن داستان اسباب بازی است و آن هم کسی نیست جز کلانتر وودی با معرفت.  اسباب بازی وودی نیز یکی از قهرمان هایی است که بچه ها می توانند با او مثل یک دوست مهربان و بامعرفت بازی کنند. زیرا او یک کلانتر است و کلانترها هم مرد قانون اند. عروسک وودی در واقع یک قهرمان قانون مدار است.

اسباب بازی توی استوری براساس شخصیت های داستان اسباب بازی شکل گرفته است و همان شخصیت های دوست داشتنی هستند که در انیمیشن دیده می شود. این کارتون جذاب دنیای زیبایی را به روی کودکان می گشاید. دنیایی که به آنها می گوید تا عروسک ها و اسباب بازی های توی استوری را دست کم نگیرند. خرید فانکوپاپ ارزان و فیگور توی استوری را در دالیدل تجربه کنید.