سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارادتمند شما عشق عروسک هستم

 

 

دنیای شیرین عروسک

دنیای عروسک ها دنیای رنگارنگی است که دل هر آدمی را می برد. به اعتقاد من عروسک بهترین دوستان آدم ها هستد چون مطمئن هستی که رازت را به کسی نمی گویند و امین تو هستند. به قول دالیدل هر انسانی دختر به دنیا می آید و به قول دالیپدیا در وجود هر آدمی احساسات دخترانه وجود دارد. اگر از کودکی به پسر ها ماشین و تفنگ ندهند قطعا آنها هم عروسک بازی را به هر بازی دیگری ترجیح می دهند.

پسرها هم نیاز دارند تا گاهی دخترانگی کنند تا بتوانند در بزرگسالی احساسات دختران را بهتر درک کنند. پسری که با اسباب بازی سگ مارشال عروسک بازی نکرده باشد، قطعا در زندگی زناشویی خود با مشکل مواجه می شود. دالیدل دنیای رنگارنگی از عروسک هاست که چشم هر انسانی را به خود جلب می کند و سبک جدیدی در محتوای فروش اینترنتی عروسک ایجاد کرده است.

کارتون سگهای نگهبان - پاپاترول

در کنار ابر قهرمان ها و تمام شخصیت های دوست داشتنی فیلم های سینمایی دنیای کمیک، موجوداتی هستند که قهرمان اند اما انسان نیستند. افرادی که به انسان ها کمک می کنند تا زندگی بهتری داشته باشند و حتی جان خود را به خطر می اندازند. در بین تمام موجودات و حیواناتی که در سیاره زمین زندگی می کنند باوفاتر از سگ ها هم مگر هستند؟!

سگهای نگهبان یا پاپاترول قصه سگ هایی است که قدرت خارق العاده ای مانند شخصیت هایی مانند مرد عنکبوتی و بتمن ندارند. اما هر کدام توانایی خیلی خوبی در یک زمینه دارند و با همکاری یکدیگر، گروه کاملی را شکل داده اند. البته رئیس آنها پسری به نام رایدر است که سرپرست گروه امداد و نجات سگهای نگهبان است. 

کیم کارداشیان ، جیمی کیمل ، تایلر پری ، رندال پارک ، داکس شپارد ، یارا شهیدی ، ایان آرمیتاژ ، مارسای مارتین و ویل بریزبین همگی به صداپیشگان فیلم اصلی پاپاترول پیوسته اند. این فیلم بر اساس مجموعه انیمیشن کانال نیکلودئون ساخته شده و توسط شرکت اسپین مستر تولید شده است. این فیلم در حال تولید است که سازندگان ، هنرمندان و تهیه کنندگان از راه دور همکاری می کنند.

 

 

خط اصلی کارتون سگ های نگهبان 

فصل اول کارتون سریالی پاپاترول در سال 2013 به نمایش در آمد. در کارتون سگهای نگهبان پسر بچه ای به نام رایدر، سگ های جستجو و نجات را هدایت می کند و برای محافظت از جامعه ماجراجویی خلیج در ماموریت ها با هم کار می کنند. توله سگهای نگهبان چیس ، مارشال ، روبل ، زوما ، راکی ??و اسکای در خانه هایی زندگی می کنند که برای ماموریت های خود به وسایل نقلیه تبدیل می شوند. در نسخه جدید سریال سگهای نگهبان رایدر و بقیه خدمه به شهر ماجراجویی فراخوانده می شوند تا به شهردار هومدینگر در اداره شهر کمک کنند.

 

دست اندرکاران کارتون پاپاترول

پاپاترول یا سگهای نگهبان Paw Patrol     توسط پیشکسوت انیمیشن کال برونکر کارگردانی می شود. معاون اجرایی اسپین مستر جنیفر داج تهیه کنندگی کارتون پاپاترول را عهده دار می باشد. تهیه کننده اجرایی رونن هری، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اسپین مستر است. آدام بدر ، معاون اجرایی اسپیت مستر هم معاون مشارکت استراتژیک و تفویض امتیاز استفاده از نام و برند سگ های نگهبان می باشد.

 

 

 

سگ های نگهبان جدید

فیلم سینمایی سگ های نگهبان که اولین بار در ماه فوریه رونمایی شد ، اولین فیلم از چندین فیلم سینمایی در بخش های سرگرمی اسپین مستر است. این سریال در بیش از 160 کشور به 30 زبان پخش می شود و در حال حاضر در هفتمین فصل از نیکلودئون است که قبلاً برای فصل هشتم تمدید شده است. شرکت پارامنت پیکچرز شروع پخش فصل جدید را برای 20 آگوست 2021 اعلام کرده است که برابر با اوایل تیرماه سال 1400 خواهد بود .

 

کارتون جدید و اسپین آف سگهای نگهبان

شرکت کانادایی اسپین مستر برای برای بچه های دو تا پنج ساله کارتون جدیدی با نام "Mighty Express    " مشابه عکس سگهای نگهبان را در دست پخش دارد. مانند پاپاترول آهنگ کارتون جدید هم خیلی جذاب است طوری که مغز پدر و مادر ها از شنیدن مکرر آن درد خواهد گرفت.

 

حضور سگ های نگهان در جامعه

در پی قتل پلیس جورج فلوید در امریکا در سال گذشته و بروز ناآرامی ها، در مکالمات شبکه های اجتماعی و با حضور در نمایش های تلویزیونی که پلیس های خوبی را به تصویر می کشد، سگ نگهبان چیس وارد میدان شد. پس انتقادات زیاد درباره تبلیغات پلیسی توسط چیس، در توئیتی اسپین مستر ابراز همبستگی با جنبشی برای "شنیدن صدای سیاه پوست ها" کرد.

همچنین اعلام شد که نه تنها مانع توقف پخش کارتون سگ های نگهبان شدند بلکه در حال تولید فصل نهم برای سال 2022 نیز هستند. در این مجموعه نیز تلاش کرده اند تا درس های مهم درباره تلاش دوباره ، اشتراک گذاری ، کار تیمی و صداقت آموزش دهند.

 

اسباب بازی و عروسک سگهای نگهبان

عروسک ها و دنیای رنگی عروسک ها پر است از ذوق و شیرینی سادگی و پاکی کودکانه . دالیدل با بهترین عروسک ها از دنیای عروسک ها آمده است تا هر لحظه دنیا را  با اسباب بازی و عروسک سگهای نگهبان زوما و حتی اسباب بازی راکی سگهای نگهبان جشن بگیرد. در این جشن تمام عروسک ها از دنیای کارتون ها به دنیای واقعی پا گذاشته اند تا در این جشن با ما همراه باشند. تمام عروسک ها هستند از باربی و یونیکورن گرفته تا هری پاتر و اسباب بازی سگ های نگهبان اسکای و سگهای نگهبان اسباب بازی متحرک هم هستند. پس شما هم بیایید. 

همان گونه که در فیلم اسباب بازی سگهای نگهبان در نماشا دیدید، اسباب بازی سگهای نگهبان متحرک هستند و خیلی بامزه و نمکی هستند. در بسته سگهای نگهبان 3 شخصیت از سگهای قهرمان پاپاترول حضور دارند که هر سه متحرک هستند. هر کدام از سگها راه می روند و دم خود را تکان می دهند. همچنین برای دشمنان خود نیز واق واق هم می کنند. جال تر اینجاست که بدون باتری هم صدادار هستند و می توانند واق واق کنند. صدای سگ ها خیلی کیوت و بامزه است.

 

 

مدتی است که از پخش کارتون و انیمیشن پاپاترول یا سگهای نگهبان می گذرد. در همین مدت کوتاه هم پسرها و هم دخترهای زیادی به این سگ های شیرین و دوست داشتنی علاقه مند شده اند. سگ های نگهبان سگ هایی هستند که توسط یک انسان به نام رایدر هدایت می شود و رایدر رئیس و آموزگار آنها است. این سگ ها هر کدام توانایی های خاصی دارند که دیگری ندارد. اولین آموزه این شخصیت ها به بچه ها هم همین است: قرار نیست تو در همه زمینه ها بهترین باشی!

اسباب بازی سگهای نگهبان و خرید اسباب بازی رایدر یکی دیگر از نمونه هایی است که هم دختر ها و هم پسر ها به آنها علاقه مند هستند و از هر دو گروه طرفدار های زیادی دارند. نمونه های زیادی از سگهای نگهبان در اسباب بازی فروشی ها وجود دارد که می توان به عروسک پولیشی پاپاترول، سگ اسباب بازی متحرک و عروسک های سگ های نگهبان حمامی اشاره کرد.

 

انواع اسباب بازی پاپاترول

اسباب بازی پاپاترول مجموعه ای است از تمام شخصیت ها از قبیل چیس، راکی ، اسکای و مارشال که قدرت خارق العاده ای ندارند. بلکه از توانایی خاصی برخوردار اند. به عنوان مثال اسباب بازی سگ پلیس چیس سگی است که در چارچوب قانون سعی می کند تا به دیگران کمک کند. یا عروسک و اسباب بازی سگ مارشال که یک سگ آتشنشان است. یا سگ راکی که یک سگ باهوش است و پر از ایده های خلاقانه است که در مأموریت های مختلف خیلی به گروه امداد کمک می کنند. بله گروه! سگ ها باید در یک گروه و با همدیگر به دیگران کمک کنند تا زندگی بهتری داشته باشند. این هم آموزه مهم دوم بود!

در صورتی که قصد خرید اسباب های سگ های نگهبان را داشتید نمونه هایی هست که از جذابیت های بیشتری برای بچه ها برخوردار هستند که قیمت ارزانی هم دارند. سگ اسباب بازی متحرک در فروشگاه دالیدل این ویژگی را دارد که به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید اسباب بازی سگهای نگهبان حتماً به دالیدل مراجعه کنید.

 

 

خرید اسباب بازی سگهای نگهبان جدید

بهترین جایی که برای خرید اسباب بازی سگهای نگهبان و پاپاترول ارزان می شناسید، کجاست؟ ما برای این که کار شما را راحت کنیم، تنها پیشنهادمان به شما سایت دالیدل است. فروشگاه اینترنتی دالیدل ارائه دهنده انواع عروسک اکشن فیگور و اسباب بازی شخصیت کارتونی است که قیمت های بسیار مناسب و ارزانی دارد. برای بازدید سایت دالیدل کافی است که دالیدل را در گوگل جستجو کنید.

 

چه کسی عروسک سگهای نگهبان را می سازد ؟ 

سگهای نگهبان عروسکی و عروسک شانسی کندی لاک دو محصول بسیار محبوب از شرکت اسپین مستر می باشد که در بازار عروسک و اسباب بازی فروش بسیار بالایی دارند. عروسک کندی لاک عروسک های شانسی هستند که موهای معطر و خوشبو و پشمکی دارند. عروسک کندی لاک دالیدل بسیار رنگارنگ بوده و در رده عروسک های مد قرار می گیرند. اسباب بازی سگهای نگهبان نیز در بین پسر بچه ها شهرت زیادی دارند و هر پسر کوچولویی دلش یکی از سگ های نگهبان می خواهد.  

 

منبع:  دالیدل

 

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________