سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارادتمند شما عشق عروسک هستم

سلام علکم ، سلام علکم

 

عروسک های پولیشی و نمدی هم واسه خودشون عالمی دارن. اما یه نوع عروسک پولیشی هست که جدیدا خیلی طرفدار پیدا کرده. بیشتر از اون که خریدار داشته باشه عروسک ساز ها واسش صف کشیدن. اون هم کسی نیست جز .... عروسک روسی . 

قبول دارم که خیلی عروسک باحالی هست، خیلی هم بامزه است . خودم تازگی های یه دونه از اون باحالاشو از دالیدل خریدم عکس و قیمتش رو گذاشتم اینجا اگه خواستید برید ببینید دویت داشتید شما هم بخرید خیلی باحالن.

 

عروسک روسی تیلدا

 

اما بد نیست که درمورد این عروسک ها بدونید که طراح این عروسک ها یک خانم نروژیه که 20 سال پیش این ها رو طراحی کرده. عروسک های اصلی تیلدا دست و پاهای خیلی کشیده و لاغری دارن و روی صورتون هم بینی و دهان ندارن. تیلدا در اصل یه پکیج آموزشیه که هر سال آپدیت می شه و داخل این پکیج کلی الگو و لوازم خیاطی هست واسه کسایی که می خوان خیاطی کنند و تازه یاد بگیرند. الگوهای داخل کتاب تیلدا هم از هر صدتاش دو سه تاش الگوی عروسکه بقیه اش الگوی روبالشتی و از این جور چیزهاست. 

الگوی عروسک روسی تیلدا یکی از این چند صد الگویی بود که توی کتاب تیلدا وجود داشت که از بین همه الگوها ، این الگو و عروسک یه دفعه توی دنیا ترکونده. وقتشه شما هم یا عروسک روسی بسازید یا حداقل یه دونه عروسک روسی تیلدا بخرید.