سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارادتمند شما عشق عروسک هستم

 

toy

 

اسباب بازی ها و سرگرم شدن با آنها بخش اصلی و مهم دوران کودکی ما به حساب می آیند. این روزها در بازار را که بگردید نمونه های بسیار متنوعی از اسباب بازی ها پیدا می کنید. از اسباب بازی های ارزان گرفته تا نمونه های گران قیمت، نسخه های کپی و متفرقه تا نمونه های اورجینال هم برای دختران و هم برای پسران کار انتخاب را برای خانواده ها سخت می کند. برای ین که کار انتخاب برای اسباب بازی های پسرانه را راحت تر کنیم، ما به شما یک پیشنهاد ویژه می دهیم: به دنبال اسباب بازی قهرمان فیلم های مارول و کارتون های مورد علاقه پسرتان باشید.

 

اسباب بازی بتمن و سوپرمن

اسباب بازی و اکشن فیگور ابر قهرمان هایی مانند بتمن، سوپرمن و مرد عنکبوتی از آن دسته کالاهایی است که تمام گروه های سنی بالای 6 سال را شامل می شود. 

در تمام گروه های سنی از کودک گرفته تا میان سال، افراد زیادی هستند که به ابر قهرمان های دنیای کمیک و شخصیت های فیلم های سینمایی مانند اونجرز علاقه زیادی دارند. در دنیای کمیک و ابرقهرمانی 3 شخصیت هستند که قطعاً تمام طرفداران کمیک آنها را دوست دارند:

1- بتمن

2- مرد عنکبوتی

3- سوپرمن

 

اسباب بازی مرد عنکبوتی

تصور کنید که مجموعه ای وجود داشته باشد که هر سه شخصیت ابرقهرمان را در آن پیدا کرد. قطعاً وجود سه اسباب بازی یا اکشن فیگور از شخصیت ها قیمت آن مجموعه را بالا می برد. حالا تصور کنید که ارتفاع هر کدام از آنها 30 سانتی متر نیز باشد. یعنی در ابعاد بزرگ هم باشند. قطعاً قیمت این مجموعه باید بیشتر از 500 هزار تومان باشد. 

اما در دالیدل مجموعه سه اسباب بازی بتمن و سوپرمن و همچنین اسباب بازی مرد عنکبوتی با ارتفاع 30 سانتی متری با قیمت کمتر از 250 هزار تومان در حال فروش است.