سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارادتمند شما عشق عروسک هستم

 

 

دنیای شیرین عروسک

دنیای عروسک ها دنیای رنگارنگی است که دل هر آدمی را می برد. به اعتقاد من عروسک بهترین دوستان آدم ها هستد چون مطمئن هستی که رازت را به کسی نمی گویند و امین تو هستند. به قول دالیدل هر انسانی دختر به دنیا می آید و به قول دالیپدیا در وجود هر آدمی احساسات دخترانه وجود دارد. اگر از کودکی به پسر ها ماشین و تفنگ ندهند قطعا آنها هم عروسک بازی را به هر بازی دیگری ترجیح می دهند.

پسرها هم نیاز دارند تا گاهی دخترانگی کنند تا بتوانند در بزرگسالی احساسات دختران را بهتر درک کنند. پسری که با اسباب بازی سگ مارشال عروسک بازی نکرده باشد، قطعا در زندگی زناشویی خود با مشکل مواجه می شود. دالیدل دنیای رنگارنگی از عروسک هاست که چشم هر انسانی را به خود جلب می کند و سبک جدیدی در محتوای فروش اینترنتی عروسک ایجاد کرده است.

کارتون سگهای نگهبان - پاپاترول

در کنار ابر قهرمان ها و تمام شخصیت های دوست داشتنی فیلم های سینمایی دنیای کمیک، موجوداتی هستند که قهرمان اند اما انسان نیستند. افرادی که به انسان ها کمک می کنند تا زندگی بهتری داشته باشند و حتی جان خود را به خطر می اندازند. در بین تمام موجودات و حیواناتی که در سیاره زمین زندگی می کنند باوفاتر از سگ ها هم مگر هستند؟!

سگهای نگهبان یا پاپاترول قصه سگ هایی است که قدرت خارق العاده ای مانند شخصیت هایی مانند مرد عنکبوتی و بتمن ندارند. اما هر کدام توانایی خیلی خوبی در یک زمینه دارند و با همکاری یکدیگر، گروه کاملی را شکل داده اند. البته رئیس آنها پسری به نام رایدر است که سرپرست گروه امداد و نجات سگهای نگهبان است. 

کیم کارداشیان ، جیمی کیمل ، تایلر پری ، رندال پارک ، داکس شپارد ، یارا شهیدی ، ایان آرمیتاژ ، مارسای مارتین و ویل بریزبین همگی به صداپیشگان فیلم اصلی پاپاترول پیوسته اند. این فیلم بر اساس مجموعه انیمیشن کانال نیکلودئون ساخته شده و توسط شرکت اسپین مستر تولید شده است. این فیلم در حال تولید است که سازندگان ، هنرمندان و تهیه کنندگان از راه دور همکاری می کنند.

 

 

خط اصلی کارتون سگ های نگهبان 

فصل اول کارتون سریالی پاپاترول در سال 2013 به نمایش در آمد. در کارتون سگهای نگهبان پسر بچه ای به نام رایدر، سگ های جستجو و نجات را هدایت می کند و برای محافظت از جامعه ماجراجویی خلیج در ماموریت ها با هم کار می کنند. توله سگهای نگهبان چیس ، مارشال ، روبل ، زوما ، راکی ??و اسکای در خانه هایی زندگی می کنند که برای ماموریت های خود به وسایل نقلیه تبدیل می شوند. در نسخه جدید سریال سگهای نگهبان رایدر و بقیه خدمه به شهر ماجراجویی فراخوانده می شوند تا به شهردار هومدینگر در اداره شهر کمک کنند.

 

دست اندرکاران کارتون پاپاترول

پاپاترول یا سگهای نگهبان Paw Patrol     توسط پیشکسوت انیمیشن کال برونکر کارگردانی می شود. معاون اجرایی اسپین مستر جنیفر داج تهیه کنندگی کارتون پاپاترول را عهده دار می باشد. تهیه کننده اجرایی رونن هری، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اسپین مستر است. آدام بدر ، معاون اجرایی اسپیت مستر هم معاون مشارکت استراتژیک و تفویض امتیاز استفاده از نام و برند سگ های نگهبان می باشد.

 

 

 

سگ های نگهبان جدید

فیلم سینمایی سگ های نگهبان که اولین بار در ماه فوریه رونمایی شد ، اولین فیلم از چندین فیلم سینمایی در بخش های سرگرمی اسپین مستر است. این سریال در بیش از 160 کشور به 30 زبان پخش می شود و در حال حاضر در هفتمین فصل از نیکلودئون است که قبلاً برای فصل هشتم تمدید شده است. شرکت پارامنت پیکچرز شروع پخش فصل جدید را برای 20 آگوست 2021 اعلام کرده است که برابر با اوایل تیرماه سال 1400 خواهد بود .

 

کارتون جدید و اسپین آف سگهای نگهبان

شرکت کانادایی اسپین مستر برای برای بچه های دو تا پنج ساله کارتون جدیدی با نام "Mighty Express    " مشابه عکس سگهای نگهبان را در دست پخش دارد. مانند پاپاترول آهنگ کارتون جدید هم خیلی جذاب است طوری که مغز پدر و مادر ها از شنیدن مکرر آن درد خواهد گرفت.

 

حضور سگ های نگهان در جامعه

در پی قتل پلیس جورج فلوید در امریکا در سال گذشته و بروز ناآرامی ها، در مکالمات شبکه های اجتماعی و با حضور در نمایش های تلویزیونی که پلیس های خوبی را به تصویر می کشد، سگ نگهبان چیس وارد میدان شد. پس انتقادات زیاد درباره تبلیغات پلیسی توسط چیس، در توئیتی اسپین مستر ابراز همبستگی با جنبشی برای "شنیدن صدای سیاه پوست ها" کرد.

همچنین اعلام شد که نه تنها مانع توقف پخش کارتون سگ های نگهبان شدند بلکه در حال تولید فصل نهم برای سال 2022 نیز هستند. در این مجموعه نیز تلاش کرده اند تا درس های مهم درباره تلاش دوباره ، اشتراک گذاری ، کار تیمی و صداقت آموزش دهند.

 

اسباب بازی و عروسک سگهای نگهبان

عروسک ها و دنیای رنگی عروسک ها پر است از ذوق و شیرینی سادگی و پاکی کودکانه . دالیدل با بهترین عروسک ها از دنیای عروسک ها آمده است تا هر لحظه دنیا را  با اسباب بازی و عروسک سگهای نگهبان زوما و حتی اسباب بازی راکی سگهای نگهبان جشن بگیرد. در این جشن تمام عروسک ها از دنیای کارتون ها به دنیای واقعی پا گذاشته اند تا در این جشن با ما همراه باشند. تمام عروسک ها هستند از باربی و یونیکورن گرفته تا هری پاتر و اسباب بازی سگ های نگهبان اسکای و سگهای نگهبان اسباب بازی متحرک هم هستند. پس شما هم بیایید. 

همان گونه که در فیلم اسباب بازی سگهای نگهبان در نماشا دیدید، اسباب بازی سگهای نگهبان متحرک هستند و خیلی بامزه و نمکی هستند. در بسته سگهای نگهبان 3 شخصیت از سگهای قهرمان پاپاترول حضور دارند که هر سه متحرک هستند. هر کدام از سگها راه می روند و دم خود را تکان می دهند. همچنین برای دشمنان خود نیز واق واق هم می کنند. جال تر اینجاست که بدون باتری هم صدادار هستند و می توانند واق واق کنند. صدای سگ ها خیلی کیوت و بامزه است.

 

 

مدتی است که از پخش کارتون و انیمیشن پاپاترول یا سگهای نگهبان می گذرد. در همین مدت کوتاه هم پسرها و هم دخترهای زیادی به این سگ های شیرین و دوست داشتنی علاقه مند شده اند. سگ های نگهبان سگ هایی هستند که توسط یک انسان به نام رایدر هدایت می شود و رایدر رئیس و آموزگار آنها است. این سگ ها هر کدام توانایی های خاصی دارند که دیگری ندارد. اولین آموزه این شخصیت ها به بچه ها هم همین است: قرار نیست تو در همه زمینه ها بهترین باشی!

اسباب بازی سگهای نگهبان و خرید اسباب بازی رایدر یکی دیگر از نمونه هایی است که هم دختر ها و هم پسر ها به آنها علاقه مند هستند و از هر دو گروه طرفدار های زیادی دارند. نمونه های زیادی از سگهای نگهبان در اسباب بازی فروشی ها وجود دارد که می توان به عروسک پولیشی پاپاترول، سگ اسباب بازی متحرک و عروسک های سگ های نگهبان حمامی اشاره کرد.

 

انواع اسباب بازی پاپاترول

اسباب بازی پاپاترول مجموعه ای است از تمام شخصیت ها از قبیل چیس، راکی ، اسکای و مارشال که قدرت خارق العاده ای ندارند. بلکه از توانایی خاصی برخوردار اند. به عنوان مثال اسباب بازی سگ پلیس چیس سگی است که در چارچوب قانون سعی می کند تا به دیگران کمک کند. یا عروسک و اسباب بازی سگ مارشال که یک سگ آتشنشان است. یا سگ راکی که یک سگ باهوش است و پر از ایده های خلاقانه است که در مأموریت های مختلف خیلی به گروه امداد کمک می کنند. بله گروه! سگ ها باید در یک گروه و با همدیگر به دیگران کمک کنند تا زندگی بهتری داشته باشند. این هم آموزه مهم دوم بود!

در صورتی که قصد خرید اسباب های سگ های نگهبان را داشتید نمونه هایی هست که از جذابیت های بیشتری برای بچه ها برخوردار هستند که قیمت ارزانی هم دارند. سگ اسباب بازی متحرک در فروشگاه دالیدل این ویژگی را دارد که به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید اسباب بازی سگهای نگهبان حتماً به دالیدل مراجعه کنید.

 

 

خرید اسباب بازی سگهای نگهبان جدید

بهترین جایی که برای خرید اسباب بازی سگهای نگهبان و پاپاترول ارزان می شناسید، کجاست؟ ما برای این که کار شما را راحت کنیم، تنها پیشنهادمان به شما سایت دالیدل است. فروشگاه اینترنتی دالیدل ارائه دهنده انواع عروسک اکشن فیگور و اسباب بازی شخصیت کارتونی است که قیمت های بسیار مناسب و ارزانی دارد. برای بازدید سایت دالیدل کافی است که دالیدل را در گوگل جستجو کنید.

 

چه کسی عروسک سگهای نگهبان را می سازد ؟ 

سگهای نگهبان عروسکی و عروسک شانسی کندی لاک دو محصول بسیار محبوب از شرکت اسپین مستر می باشد که در بازار عروسک و اسباب بازی فروش بسیار بالایی دارند. عروسک کندی لاک عروسک های شانسی هستند که موهای معطر و خوشبو و پشمکی دارند. عروسک کندی لاک دالیدل بسیار رنگارنگ بوده و در رده عروسک های مد قرار می گیرند. اسباب بازی سگهای نگهبان نیز در بین پسر بچه ها شهرت زیادی دارند و هر پسر کوچولویی دلش یکی از سگ های نگهبان می خواهد.  

 

منبع:  دالیدل

 

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


 

اسباب بازی و اکشن فیگور سونیک یکی از لوازم سرگرم کننده بی نظیر برای بچه ها است. فیلم سینمایی سونیک Sonic the Hedgehog      یک فیلم کمدی اکشن و ماجراجویی است که در سال 2020 نمایش داده شد. این فیلم تحت مجوز شرکت بازی ویدیویی Sonic توسط سگا تولید شده است. این فیلم به کارگردانی جف فاولر و نویسندگی آن توسط پت کیسی و جاش میلر ساخته شده است. جف فاولر اولین تجربه کارگردانی در یک فیلم بلند را نیز با سونیک تجربه کرد. در این فیلم بن شوارتز به عنوان صدای Sonic the Hedgehog و جیم کری در نقش Doctor Robotnik و همچنین James James و Tika Sumpter بازی می کنند. داستان فیلم هم به این صورت است که سونیک با کلانتر شهر محلی تام واچوفسکی همکاری می کند تا حلقه های گمشده اش را پیدا کند و از دکتر روبوتنیک بگریزد.

 

 

پروژه فیلم سینمایی سونیک

طرح فیلم از دهه 1990 آغاز شد. اما فراتر از مرحله برنامه ریزی نرفت. تا اینکه شرکت Sony Pictures در سال 2013 حقوق مادی و معنوی فیلم را دریافت کرد. همکاری استودیوی ژاپنی Sega Sammy Marza Animation Planet در این پروژه برنامه ریزی شده بود. فاولر نیز در سال 2016 کارگردانی فیلم را آغاز نمود. سونی این پروژه را راه اندازی کرد و پارامونت پیکچرز در سال 2017 وارد پروژه شد. بیشتر بازیگران نیز در آگوست 2018 قرارداد خود را امضا کردند و فیلمبرداری اصلی هم بین سپتامبر و اکتبر همان سال در جزیره ونکوور انجام شد. موضوع جالب این است که به دنبال واکنش منفی نسبت به اولین تریلر فیلم سینمایی سونیک در سال 2019 ، اکران فیلم با طراحی مجدد سونیک سه ماه به تأخیر افتاد.

 

سال 1993 شروع پروژه کارتون سونیک

پروژه یک اقتباس سینمایی از بازی های ویدیویی سونیک Sonic the Hedgehog در سال 1993 و در هنگام تولید برنامه تلویزیونی سونیک DIC Entertainment Adventures of Sonic the Hedgehog آغاز شد. مایکل ریزلی مدیر جدید کالاهای مصرفی سونیک  با چندین تهیه کننده هالیوود مذاکره کرد. تام کالینسکه مدیر عامل سگا امریکا با اشاره به شکست های تجاری و انتقادی فیلم های برادران سوپر ماریو و مبارزین خیابانی نسبت به برند سونیک بسیار محتاط عمل می کرد. با این حال در آگوست 1994 سگا با شرکت های MGM و Trilogy Entertainment Group قرارداد منعقد کرد و پن دنشام به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم وارد میدان شد.

 

تهیه پیش نویس اولیه فیلمنامه

ام جی ام و سگا ریچارد جفریز از گروه کمایکس مارول را استخدام کردند تا یک فیلمنامه جذاب بنویسند. در آن زمان ، سگا در حال توسعه Sonic X-treme (که در اواخر سال 1996 لغو شد) برای کنسول بعدی خود ، Sega Saturn بود. از این رو از جفرز خواست تا زحل را در فیلمنامه وارد کند. فیلمنامه جفریز با عنوان Sonic the Hedgehog: Wonders of the World ، در ماه مه سال 1995 ارائه شد. در حالی که پیش نویس اولیه فیلمنامه سونیک پاسخ مثبتی در بین مدیران MGM و سگا دریافت کرد ، شرکت Sega COO Shinobu Toyota به کالینسکه پیشنهاد داد تا یک RoboNat را جایگزین Robotnik کند. اما سرانجام MGM پس از یک تلاش ناموفق برای احیای مجدد فیلم در DreamWorks ، پروژه را لغو کرد. جفریس پیشنهاد کرد که این فیلم منتفی شود. زیرا سگا و MGM سهم بیشتری از سود را می خواستند ، در حالی که دنشام گفت که این فیلم اختلافات زیادی بین سگا و شرکای دیگرش را رقم زده است.

 

کش و قوس های دنباله دار تولید کارتون سونی

در سال 2013 ، شرکت Sony Pictures Entertainment حق تولید و پخش فیلمی براساس Sonic the Hedgehog را دریافت کرد. در تاریخ 10 ژوئن 2014 ، یک فیلم انیمیشن به عنوان سرمایه گذاری مشترک بین سونی پیکچرز و Marza Animation Planet ، و همچنین یک شرکت زیرمجموعه از گروه Sega Sammy در ژاپن اعلام شد. این اثر توسط نیل اچ موریتز در کنار تاکشی ایتو ، می اونشی و تورو ناکاهارا تولید و توسط ایوان سوسر و ون روبیشاو نوشته می شد.

در فوریه 2016 ، مدیر عامل سگا هاجیمه ساتومی گفت که پخش فیلم سینمایی سونیک برای سال 2018 برنامه ریزی شده است. در این میان، تیم میلر و جف فاولر در سال 2016 برای همکاری در این پروژه استخدام شدند. فاولر اولین کارگردانی فیلم خود را انجام می داد و میلر و فاولر تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده داشتند. بلر استودیو قبلاً برش های CGI را برای بازی های Shadow the Hedgehog (2005) و Sonic the Hedgehog (2006) تولید کرده بود و فاولر کارگردانی برش های قبلی را نیز عهده دار بود. در این پروژه کیسی و میلر داستان را نوشتند و پاتریک کیسی ، جاش میلر و اورن اوزیل فیلمنامه انیمیشن سونیک را نوشتند.

 

منجی تولید کارتون سونیک از راه رسید

در تاریخ 2 اکتبر 2017 ، پارامونت پیکچرز اعلام کرد که تمام امتیاز سونیک را دریافت کرده است. تقریباً همه تیم تولید بدون تغییر و دست نخورده باقی ماندند. در فوریه 2018 ، اعلام شد که انیمیشن فیلم سینمایی سونیک در نوامبر 2019 اکران خواهد شد.

پیش نویس های اولیه فیلم شامل کاراکتر "Super Sonic" از بازی های ویدیویی بود. با این حال فاولر تصمیم گرفت تا داستان کارتون سونیک به ریشه های روابط سونیک و روبوتنیک بپردازد. پیش نویس های اولیه نیز صحنه های بیشتری در دنیای سونیک به نمایش درآورده بود. در داستان نیز تیلز به عنوان بهترین دوست سونیک در دنیای او معرفی شد. در پیش نویس دیگری نیز تیلز به عنوان شخصیت اصلی فیلم حضور داشت. با این حال ، در نهایت نقش تیلز در یک پست خلاصه شد و برای تحریک از کاراکتر تیلز استقاده کنند.

 

نگاه منتقدان

فیلم سینمایی سونیک Sonic the Hedgehog در 25 ژانویه 2020 در استودیوی پارامونت پیکچرز برای اولین بار به نمایش درآمد و در 14 فوریه 2020 با اکران اختصاصی در ایالات متحده منتشر شد. منتقدان از بازی ها به ویژهً شوارتز و کری ، شخصیت پردازی و طراحی گرافیکی سونیک، جلوه های بصری ، صحنه های اکشن و وفاداری به خط اصلی داستان راضی بودند. اما داستان فیلم سینمایی سونیک را به دلیل فقدان اصالت نپذیرفتند.

 

فیلم سینمایی سونیک 2

این فیلم رکورد بزرگترین آخر هفته افتتاحیه یک فیلم بازی ویدیویی در ایالات متحده و کانادا را ثبت کرد. فیلم سینمایی انیمیشن سونیک در سراسر جهان بیش از 313 میلیون دلار فروش داشته است و به ششمین فیلم پردرآمد سال 2020 و بیشترین بازده در فیلم اقتباسی از بازی های ویدیویی در تمام دوران آمریکای شمالی تبدیل شده است. به دنبال این موفقیت تصمیم به تولید و پخش فیلم سینمایی سونیک 2 برای سال 2022 گرفته شده است.

 

اسباب بازی سونیک

از همان سال های ابتدایی که سونیک در بازی های ویدئویی سگا نمایش داده شد، محبوبیت بسیار چشمگیری در سراسر ایران و جهان توانست به دست آورد. این محبوبیت باعث شد تا محصولات جانبی زیادی با طرح سونیک تولید شود. محصولاتی مانند پیراهن، لوازم خواب، لیوان و لوازم شخصی مانند مسواک نمونه هایی از این موارد بودند. اما در دنیای سرگرمی های کودکان اسباب بازی سونیک و اکشن فیگور سونیک از محصولات بسیار پرطرفداری است که با گذشت بیش از 30 سال همچنان تولید می شود و کودکان آنها را بسیار دوست دارند. اگر تصمیم به تهیه اسباب بازی یا فیگور سونیک را داشتید، فروشگاه اینترنتی دالیدل که فیگور شخصیت کارتونی زیادی دارد مرجع اول تهیه فیگور در ایران به شمار می رود که قطعاً فیگور سونیک را نیز با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد.

 

 

 


 

عروسک فانتزی

عروسک های مد که در نوعی عروسک فانتزی به حساب می آید، عروسک هایی هستند که ظاهر عروسک ها بسیار پر زرق و برق اند و جلوه خاصی دارند. این عروسک ها نه تنها در نوع لباس ها بلکه در ظاهر و صورت عروسک ها نیز متفاوت اند. همچنین اندام لاغر و کشیده شخصیت های عروسکی نیز یکی دیگر از ویژگی های خاص عروسک های فانتزی مد می باشد. 4 نمونه بسیار محبوب از عروسک های فانتزی مد را در اینجا با هم بررسی می کنیم.

.

اسباب بازی شانسی ال او ال سورپرایز

عروسک های ال او ال عروسک هایی اند که چند سالی است که باربی ها را کنار زده است و توانسته است عنوان پر فروش ترین عروسک فانتزی مد در امریکا را کسب کنند. چیز جالب دیگری که درباره عروسک ال او ال سورپرایز خیلی جالب است این است که توانسته است سه سال پیاپی موفق به دریافت عنوان بهترین عروسک جشنواره بین المللی توتی شود.

.

lol

.

جشنواره و فستیوال توتی در واقع جایزه اسکار در دنیای عروسک و اسباب بازی ها می باشد که هر سال در امریکا برگزار می شود. اگر دوست داشتید درباره این جایزه بیشتر بدانید در سایت دالیدل مقاله مفصلی درباره جایزه TOTY نوشته شده است که برندگان دوره قبل را نیز معرفی کرده است. بد نیست مقاله دالیدل درباره جایزه توتی را نگاهی بیاندازید. موضوعات جذابی در آن نوشته شده است. برای مشاهده این مقاله روی عبارت جایزه اسباب بازی کلیک کنید.

اسباب بازی شانسی ال او ال سورپرایز نوعی عروسک است که در رده عروسک های مد قرار می گیرد و کودکی را پیدا نمی کنید که آنها را دوست نداشته باشند. ال او ال در دو طرح خواهر بزرگتر و خواهر کوچکتر تولید می شود که امکان خرید عروسک های ال او ال سورپرایز در دالیدل وجود دارد. این عروسک ها برای گروه سنی بالای شش سال مناسب است و استفاده از آنها برای بچه های کمتر از چهار سال ممنوع اعلام شده است. پس احتیاط کنید.

.

lol

.

عروسک ال او ال چیست

عروسک ال او ال سورپرایز را دیدید؟ شما یک جعبه کوچولوی شانسی می خرید و فقط زمانی که جعبه را باز کنید می فهمید کدام عروسک lol را با چه اکسسوری هایی نصیب شما شده است. بسته های کروی عروسک lolمانند پیاز لایه لایه است و در هر لایه یکی از اکسسوری های عروسک مانند کفش او قرار دارد. کودکان با باز کردن هر لایه یکی از اکسسوری های عروسک را کشف می کنند و باید حدس بزنند که چه عروسکی در مرکز جعبه نشسته است. این اکسسوری می تواند لباس، کفش، گوشواره یا هر چیز دیگری باشد.

اسباب بازی شانسی ال او ال سورپرایز هفت لایه دارد. در لایه اول یک پیام سیکرت وجود دارد که از روی آن باید حدس بزنید کدام شخصیت در بسته قرار دارد. در لایه بعدی نیز یک برچسب کلکسیونی و در لایه های بعدی اکسسوری های او قرار دارد. در مرحله آخر نیز خود عروسک lol وجود دارد.

 

 

عروسک کندی لاک

در کنار عروسک های lol عروسک های دیگری هستند که در دنیای عروسک های مد به شدت مورد توجه قرار گرفته اند و رقیبی جدی برای ال او ال ها به حساب می آیند. عروسک کندی لاک عروسکی با موی پشمکی و بسیار بلند است. البته موهای عروسک شانسی کندی لاک به نرمی پشمک هم هست. عروسک های شانسی کندی لاک در رده عروسک های کلکسیونی و همچنین عروسک های مدقرار می گیرند. کندی لاک ها عروسک هایی اند که آب از دهان بیننده راه می اندازند. از بس که شیرین و خوشمزه به نظر می رسند! کسی که این عروسک بی نظیر را ساخته است، تمام هم و غم خود را صرف این کرده است تا اشتهای مخاطب را برانگیزد و کاری کند که به شدت هوس شیرینی و آبنبات کنید.

.

;knd gh;

.

مشخصات اسباب بازی کندی لاک

اسباب بازی کندی لاک نمونه ای بی نظیر از ذوق سازنده است که توانسته است عروسک کندی لاک بستنی چوبی را خلق کند. عروسک کندی لاک بستنی چوبی در واقع یک بسته بندی با طرح بستنی چوبی یا همان بستنی قیفی می باشد که حتی از نظر بسته بندی نیز توانسته است مخاطب های زیادی را جذب کند. از این نظر باید به این سازنده آفرین گفت.

سومین عروسک های دنیای فانتزی مد عروسک های کندی لاک هستند. کندی لاک ها خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشگل و شیرین و بامزه اند. قد عروسک کندی لاک کوتاه است اما موهایش 5 برابر خودش طول دارد. کندی لاک ها عروسک هایی اند که موهای پشمکی و معطر دارند. همچنین موهای عروسک کندی لاک قابل بافتن است و دخترهایی که از آرایش کردن و مو شانه کردن خوششان می آید به شدت طرفدار این عروسک ها هستند.

عروسک کندی لاک در جعبه هایی قرار دارند که شکل بستنی چوبی است و طوری بسته بندی شده است که خود عروسک لابه لای موهایش پنهان است. 12 نوع شخصیت کندیلاک وجود دارد که خیلی از بچه ها کلکسیونر کندی لاک اند و سعی می کنند 12 شخصیت کندی لاک را جمع کنند.

 


 

toy

 

اسباب بازی ها و سرگرم شدن با آنها بخش اصلی و مهم دوران کودکی ما به حساب می آیند. این روزها در بازار را که بگردید نمونه های بسیار متنوعی از اسباب بازی ها پیدا می کنید. از اسباب بازی های ارزان گرفته تا نمونه های گران قیمت، نسخه های کپی و متفرقه تا نمونه های اورجینال هم برای دختران و هم برای پسران کار انتخاب را برای خانواده ها سخت می کند. برای ین که کار انتخاب برای اسباب بازی های پسرانه را راحت تر کنیم، ما به شما یک پیشنهاد ویژه می دهیم: به دنبال اسباب بازی قهرمان فیلم های مارول و کارتون های مورد علاقه پسرتان باشید.

 

اسباب بازی بتمن و سوپرمن

اسباب بازی و اکشن فیگور ابر قهرمان هایی مانند بتمن، سوپرمن و مرد عنکبوتی از آن دسته کالاهایی است که تمام گروه های سنی بالای 6 سال را شامل می شود. 

در تمام گروه های سنی از کودک گرفته تا میان سال، افراد زیادی هستند که به ابر قهرمان های دنیای کمیک و شخصیت های فیلم های سینمایی مانند اونجرز علاقه زیادی دارند. در دنیای کمیک و ابرقهرمانی 3 شخصیت هستند که قطعاً تمام طرفداران کمیک آنها را دوست دارند:

1- بتمن

2- مرد عنکبوتی

3- سوپرمن

 

اسباب بازی مرد عنکبوتی

تصور کنید که مجموعه ای وجود داشته باشد که هر سه شخصیت ابرقهرمان را در آن پیدا کرد. قطعاً وجود سه اسباب بازی یا اکشن فیگور از شخصیت ها قیمت آن مجموعه را بالا می برد. حالا تصور کنید که ارتفاع هر کدام از آنها 30 سانتی متر نیز باشد. یعنی در ابعاد بزرگ هم باشند. قطعاً قیمت این مجموعه باید بیشتر از 500 هزار تومان باشد. 

اما در دالیدل مجموعه سه اسباب بازی بتمن و سوپرمن و همچنین اسباب بازی مرد عنکبوتی با ارتفاع 30 سانتی متری با قیمت کمتر از 250 هزار تومان در حال فروش است.